Brev:
Spørgsmål om mælk
17. september 2003
Alder:
7 mdr.
Spørgsmål om mælk
Hejsa
Jeg har en søn på 7½ mdr. Han får ca 400 ml modermælkserstatning om dagen i kop. Sutteflasken gider han ikke mere. Han får også jerndråber, da han ikke hver dag får de 400 ml.
Mit spørgsmål lyder således.Hvornår må man holde op med at give modermælkserstatning og gå over til KUN at give sødmælk?
Og hvor meget skal de så have?
Venlig hilsen
Lise C